x تبلیغات
آشنایی با کالاهای پزشکی

مشکلات تحریم واردات برخی از خمیردندانهای درمانی را سخت تر کرده است

تحریم باعث شده است که خیلی از محصولات به سختی در بازار پیدا شوند. برخی از این محصولات نمونه ایرانی هم ندارند که بتوانیم به سراغ آن ها برویم. در مورد کالاهای تخصصی مراقبت از دندان نمونه های زیادی به این شکل وجود دارد. بسیاری از انواع خمیر دندان خارجی مثل برندهای اورال بی و... این روزها به سختی پیدا می شود. بسیاری از افراد متقلب نیز از این فرصت سواستفاده کرده اند و با وارد کردن کالاهای تقلبی به اسم اصل و فاقد کیفیت از این آب گل آلود ماهی گرفته اند. خیلی از این محصولات برای مراقبت از دندان های حساس و برای افرادی است که مشکلاتی خاص مثل مشکلات لثه دارند. بسیاری از این محصولات نیز از جمله مواردی است که به عنوان کمک درمان توسط دندان پزشکان معرفی می شود.

ادامه مطلب

افزایش کیفیت ماسکهای ایرانی

در زمینه کالاهای پزشکی کشور ما نقص های زیادی داشته و دارد. بخش زیادی از محصولات مورد استفاده در بخش های درمانی و بیمارستان ها از کشورهای دیگر وارد می شود. این باعث وابستگی زیاد ما شده است. تا جایی که در روزهای کرونایی و به خصوص در زمانی که واردات کالاها ممکن نبود و بخش نامه های جهانی صادر شده بود بر مبنای این که نباید کالایی بین کشورها جا به جا شود در کشور ما مشکلات زیادی به وجود آمده بود.

ادامه مطلب

آیا ماسکهای قرمز رنگ از نظر کیفیت می توانند مورد اعتماد باشند؟

از زمان شیوع کرونا تا به حال تغییرات زیادی در زمینه میزان تولیدات ماسکها و تنوعشان بوده ایم. یکی از تنوع های جالب همین رنگ های شادی است که وارد بازار شده است. این رنگ ها به خصوص برای جوان تر ها جذابیت داشته و خیلی از جوان ها دوست دارند که از این ماسکهای متفاوت استفاده نمایند. رنگ هایی که برای خیلی ها این سوال را به وجود آورده که آیا از نظر کیفیت می توان به آن ها اعتماد کرد یا خیر. در این مطلب به بررسی این سوال خواهیم پرداخت. 

ادامه مطلب

آیا می دانید فلسفه تولید ماسکهای برجسته یا سه بعدی چیست؟

ماسک های تنفسی از مهم ترین ابزارهای ایمنی هستند. این محصولات خطر ابتلا به مشکلات و بیماری های تنفسی را از انسان دور می کنند. در این مطلب قصد معرفی یکی از این ماسکها را داریم. ماسکی که در پیک های جدید کرونا نیز بیشتر دیده می شود.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد