از زمان شیوع کرونا تا به حال تغییرات زیادی در زمینه میزان تولیدات ماسکها و تنوعشان بوده ایم. یکی از تنوع های جالب همین رنگ های شادی است که وارد بازار شده است. این رنگ ها به خصوص برای جوان تر ها جذابیت داشته و خیلی از جوان ها دوست دارند که از این ماسکهای متفاوت استفاده نمایند. رنگ هایی که برای خیلی ها این سوال را به وجود آورده که آیا از نظر کیفیت می توان به آن ها اعتماد کرد یا خیر. در این مطلب به بررسی این سوال خواهیم پرداخت.

ماسک قرمز یکی از رنگ هایی است که خیلی از شرکت ها وارد بازار کرده اند. اما این موضوع برای خیلی ها سوال بر انگیز بوده که آیا از نظر کیفیت می شود روی این ماسکهای عجیب حساب باز کرد یا خیر. البته که معیار انتخاب و تایید کیفیت یک ماسک رنگ آن نیست. و این که هر ماسکی با هر رنگی اگر از اسپان باند های رنگی بی کیفیت ساخته شده باشد نمی تواند مورد تایید باشد. اما اگر از لایه های رنگی و بهداشتی اسپان باند در آن استفاده شده باشد مانعی در استفاده از آن وجود نخواهد داشت.

ممکن است ماسک های رنگی را پیدا کنید که فاقد علائمی مثل سیب سلامت و تاییدیه های بهداشتی هستند. بدیهی است که بهتر است هرگز از چنین ماسک هایی استفاده نشود. اما اگر یک ماسک دارای سیب سلامت باشد می تواند مورد استفاده قرار گیرد. حال این که یک رنگ عمومی تر مثل سفید و یا رنگی عجیب چون قرمز داشته باشد. اگر ماسکی از لایه های مورد تایید و رنگی اسپان باند ساخته شده باشد می توان از آن حتی در پیش گیری از کرونا نیز استفاده کرد. در هنگام خرید حتما باید به این موضوع توجه کرد. تاییدیه های بهداشتی معمولا روی جعبه محصول درج می شوند.