شرکت کدکس که در زمینه محصولات پیشگیری و بهداشت جنسی فعالیت می کند محصولاتی بسیار عالی را به بازار عرضه کرده است. تقریبا می توان گفت این مجموعه یکی از موفق ترین تولید کنندگان این کالا در ایران است. شرکت های دیگری نیز در کشور خودمان فعالیت می کنند که آن ها نیز محصولات خوبی دارند. اما فروش کدکس در دسته محصولاتش بی نظیر است و توانسته آن را به یک برند بسیار معتبر تبدیل نماید. تقریبا در همه داروخانه ها و فروشگاه ها می توان محصولات کدکس را دید. محصولاتی با تنوع بسیار بالا و قیمت مناسب که همیشه هم مورد توجه مشتریان قرار داشته اند.

 

این مجموعه توانسته با بهره گیری از خواص و رایحه هایی که میوه ها دارند محصولاتی بسیار جالب خلق کند. انواع کاندوم طعم دار مثل موزی، شکلاتی و قهوه توسط این شرکت وارد بازار می شود. جالب است بدانید که این محصولات تنها رایحه میوه ها را ندارند. بلکه خواص میوه ها باعث شده این کالاها بسیار ارزش مند تر باشند. به طور مثال دانه های قهوه باعث ایجاد آرامش می شوند و حس خیلی خوبی را ایجاد می کنند. بوی قهوه را تقریبا همه دوست دارند. بویی گرم و دوست داشتنی که به خودی خود باعث آرامش ذهنی می شود. یا در انار خاصیت خنکی و جمع کنندگی وجود دارد. از دانه های انار نیز در برخی از محصولات کدکس استفاده شده است. محصولاتی نیز از این شرکت دارای ترکیبات و خواص آلوئه وار هستند. استفاده از ژل آلوئه ورا به منظور روان کنندگی و کاهش درد در این کالا ها به کار رفته است.

 

شرکت کدکس با استفاده از خواص بسیاری از خوراکی ها تنوع محصولاتش را بسیار بالا برده است و توانسته هر روز کالاهای بهتر و جدیدتری را به بازار وارد کند. کالاهایی بسیار متنوع که انتخاب را برای هر کسی به راحتی امکان پذیر می کنند. این مجموعه برای هر سلیقه ای محصولی دارد. هر کدام از محصولات این شرکت دارای ویژگی های بسیار عالی است.